miercuri, 16 decembrie 2009

Vineeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! CRACIUNUL....bineinteles....








Ho ho ho,


Vine Craciunul !!!!!




In sfarsit simt ca a venit iarna, simt cum se apropie Craciunul. De mult timp nu am mai simtit asta.


Anul asta chiar VREAU sa simt CRACIUNUL!


Gata politica, gata probleme, gata greutati......vine Craciunul! Vreau sa ma bucur ca un copil de zapada, de ghirlandele luminoase ce impodobesc orasul, de bradutii de craciun.


Sa va spun un secret: EU AM 2. DA. 2 braduti de craciun. CINEVA a avut grija sa avem 2.


Ma pregatesc sa primesc colindatorii, sa simt mirosul bunatatilor de sarbatori (unii stiti ce de bunataturi face, nu?), sa tai purcelul.....sa simt ca vine Craciunul.



Au trecut multi ani de cand am simtit ultima oara toate astea. Nu mai vreau sa pierd inca un an.



Sfatul meu pentru voi toti:


INCERCATI SA FITI DIN NOU COPIII AIA CARE ASTEPTAU SA VINA MOSUL, SA ASCULTE COLINDE, SA STEA IN ZAPADA PANA INGHETAU SI APOI INTRAU IN CASA DOAR PENTRU CA ZICEAU PARINTII!!!!!!!!


Eu asa o sa fac.
Va doresc sa aveti un Craciun plin de bucurie, veselie, sanatate, fericire.... si de tot ceea ce va doriti voi.
Sper ca ati fost cuminti...ca sa va aduca Mosul tot ceea ce asteptati....chiar mai mult....
















SARBATORI FERICITE !!!!! CRACIUN FERICIT !!!!!!!!!















4 comentarii:

  1. Frumos!Chiar daca nu suntem noi bogati material subtem bogati suflteste.Sa va dea Domnul sanatate si multe,multe realizari.Un Craciun cum il doriti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa simti Craciunul "copilareste"...

    RăspundețiȘtergere
  3. nanciulica ma tot chinui sa-ti postez si eu un comentariu, doar, doar ma inviti la bunataturi

    RăspundețiȘtergere
  4. Bre', esti poet, vad eu din ceea ce ai scris pe aici! Deja vei ajunge multumit 200% de aceste sarbatori, nu de la brazii tai, ci de la zapada care cade peste Targ. Sper sa ne intalnim prin nameti anul asta. Pana atunci, intra in casa, ca vin colindatorii peste tine. Ziceai ceva de vin fiert? Sau doar de prajituri?

    RăspundețiȘtergere